-
Principal Software Engineer, AI | Bislab
-
Product Manager, Self-Service Growth | Unleash
-
Senior Technical Project Manager | Nofence
-
Marketing Manager | Auk
-
Growth Specialist | Noteless
-
Digital Innovation Consultant | BAHR
-
Head of People and Culture | Noteless
-
Strategisk rådgiver og prosjektleder - M365 | Frend
-
QA Automation Engineer | Emma Systems
-
CTO | Kilter
TV-tittingen fortsetter å dale
I august så nordmenn mellom 10 og 79 år i snitt 92 minutter TV hver dag. Det er 16 minutter mindre enn i samme måned i fjor.
Det utgjør en nedgang på 14,5 prosent fra august i fjor, melder Kampanje.
Nedgangen er enda større blant seere mellom 20 og 49 år, som i gjennomsnitt så 57 minutter TV hver dag i august. Det er 17 prosent mindre enn i august i fjor.
NRKs TV-kanaler har en tilbakegang på 4 prosentpoeng til en seerandel på 36,3 prosent.
TV 2 har en oppgang på 0,8 prosentpoeng til en seerandel på 26,4 prosent for sine TV-kanaler.
Discovery-gruppen øker 1,8 prosentpoeng og har en seerandel på 19 prosent, til tross for at deres hovedkanal TVNorge har en liten tilbakegang.
©NTB