-
Senior Technical Project Manager | Nofence
-
Marketing Manager | Auk
-
Growth Specialist | Noteless
-
Digital Innovation Consultant | BAHR
-
Avdelingsleder | DNB Bank ASA
-
Head of People and Culture | Noteless
-
Strategisk rådgiver og prosjektleder - M365 | Frend
-
QA Automation Engineer | Emma Systems
-
CTO | Kilter
-
Chief Financial Officer (CFO) | ZTL

Schibsted kjøper Matkanalen
Schibsted kjøper 80 prosent av aksjene tv-kanalen Matkanalen, opplyser selskapet.
Matkanalen som ble lansert i 2015, har 600.000 månedlige seere og 100.000 abonnenter på Snapchat.
Kanalen viser både innkjøpte og egenproduserte programmer og når 75 prosent av norske husstander gjennom TV-distributørenes basispakker.
– Matkultur er blitt en megatrend. Nå skal vi bygge videre på Matkanalens posisjon, styrke den med Schibsteds digitale kraft – og utforske både kommersielle og redaksjonelle muligheter, til beste for vårt publikum, kommenterer Schibsted i en pressemelding gjengitt av Medier24.