resultat

Opp 75 prosent for Huddly

Det norske teknologiselskapet Huddly leverte veksttall for tredje kvartal 2025.

Huddly-sjef, Rósa Stensen..
Huddly-sjef, Rósa Stensen..
Publisert

Huddlys inntekter økte til 45 millioner kroner, opp hele 75 prosent fra samme periode i fjor, melder selskapet i en børsmelding torsdag. 

Veksten kommer hovedsakelig fra selskapets strategiske partnere, som hadde sin beste omsetning siden tredje kvartal 2023, meldes det videre.

Bruttomarginen steg også til 45 prosent, sammenlignet med 40 prosent året før.

Huddly, som lager intelligente kamerasystemer for videomøter, fikk Jabra som ny strategisk partner i løpet av kvartalet. Selskapet sendte også ut sine første C1-videobarer til kunder i august.

– C1-videobaren forventes å bli en viktig vekstdriver på mellomlang sikt, skriver selskapet.

Operasjonell kontantstrøm var positiv med én million kroner, en kraftig forbedring fra minus 18 millioner kroner kvartalet før.

Selskapet hentet 61 millioner kroner gjennom en emisjon i august, og ytterligere 7,7 millioner kroner i oktober.

Huddly-aksjen handles på Euronext Growth Oslo. Selskapet, som ble grunnlagt i 2013, har hovedkontor i Oslo og leverer kameraløsninger til Microsoft Teams, Zoom og Google Meet.