-
AI and ML Engineer | NBIM
-
Eviny Ventures ansetter!
-
Daglig leder | Ungt Entreprenørskap Norge
-
QA Automation Engineer | Emma Systems
-
CTO | Kilter
-
Chief Financial Officer (CFO) | ZTL
-
Country Manager Norge | Noteless
-
Partner/Headhunter | Branchy
-
Senior Product Manager | Bakken & Bæck
-
Finance Manager (vikariat) | StartupLab
Digital tur-plattform får 250.000 kroner
Den digitale tur-plattformen UT.no får 250.000 kroner fra Statskog for å videreutvikle tjenesten.
Bidraget kommer i tillegg til de 2 millioner kronene regjeringen har satt av i statsbudsjettet.
– Millioner av nordmenn planlegger sine friluftsopplevelser på UT.no. Å ha Statskog med på laget er enormt viktig for å få flere ut på tur. Det bidrar til at flere blir glad i naturen, sier generalsekretær Dag Terje Klarp Solvang i Den Norske Turistforening (DNT).
DNT driver den nettbaserte turplanleggeren UT.no, og antall brukere skjøt i været i 2020, og økningen har fortsatt i 2021.
Friluftsrådenes landsforbund og Statskog har tidligere utviklet og drevet portalen Godtur.no, mens DNT har utviklet UT.no. Nå er kreftene samlet rundt å videreutvikle UT.no som en felles, god turportal, skriver Statskog i en pressemelding.
(©NTB)