-
Chief Operating Officer (COO) | ROEST
-
CEO | Kontur AS
-
VP Marketing | Glint Solar
-
Ingeniører innen kontroll, elektronikk og datasyn | Munin
-
Senior Developer | Klaveness Digital
-
Integration Engineer | MIMIRO
-
AI Engineer | Noteless
-
Customer Success & Content Coordinator | Wrepit
-
Senior Software Engineer | Wrepit
-
Director of Engineering | No Isolation

Mens feiden om oppkjøp herjet, sikret Nettbil kjempevekst
Doblet antallet salg via markedsplassen i fjor.
Antallet bilforhandlere som benytter markedsplassen til Nettbil, har økt fra 1100 til 1450 på ett år.
Det melder bransjenettstedet bilbransje24.
I fjor doblet selskapet også antallet salg via plattformen, til 6000. Hittil i år har oppstartsbedriften stått for 1.750 bilsalg, som er en vekst på 80 prosent målt mot samme tid i fjor, og totalt sikter Nettbil på 8000 salg i år, melder nettstedet.
Veksten kommer samtidig som Nettbil står midt i en konflikt med Konkurransetilsynet. Sistnevnte har vedtatt at Schibsted, som overtok aksjene fra Aller Media i 2019, må selge selskapet. Tilsynet mener at oppkjøpet svekker konkurransen i markedet.
Både Schibsted og Nettbil er uenig i avgjørelsen, og har klaget på vedtaket. En avgjørelse fra Konkurranseklagenemda er ventet i løpet av våren.