-
Chief Operating Officer (COO) | ROEST
-
CEO | Kontur AS
-
VP Marketing | Glint Solar
-
Ingeniører innen kontroll, elektronikk og datasyn | Munin
-
Senior Developer | Klaveness Digital
-
Integration Engineer | MIMIRO
-
Utvikler | Nettbil
-
AI Engineer | Noteless
-
Customer Success & Content Coordinator | Wrepit
-
Senior Software Engineer | Wrepit

Etter 16 år «våknet» kundene til IT-selskapet Papirfly
Nå vil den norske reklame-programvaren vokse internasjonalt.
Papirfly tilbyr en markedsføringsportal - en helhetlig programvareløsning som gjør det mulig å for kjeder å produsere markedsmateriell i alle kanaler.
– Ideen i Papirfly er, og var, å digitalisere mye av det ar arbeidet i et reklamebyrå som gjøres manuelt, sier Per Oldeide, gründer og største eier i Papirfly til Finansavisen.
I Skandinavia står blant annet Elkjøp, REMA 1000 og Scandic på kundelisten, men blant samlingen av verdens 1.000 største selskaper, ramser Finansavisen også opp Rolls Royce, Pfizer, Novo Nordisk og BP.
– Produktet vårt sto ferdig i 2002. Problemet var at markedet ikke var modent for det. Konseptet er nøyaktig det samme i dag, men nå våkner kundene, Oldeide til Finansavisen.
I fjor økte omsetningen med 21,3 prosent - og selskapet etablert i 2002, har filialer i Storbritannia og Danmark, men planen er å vokse ut fra dagens kontorer, skriver Finansavisen.