retail

Reitan inngår samarbeid med Indykite

Techbedriften skal levere løsninger til dagligvare-eieren. 

Seriegründer Lasse Andresen (t.v.) med Sutton Maxwell,.
Publisert

Retian-gruppen teamer opp med tech-selskapet Indykite for å utvikle en ny kundeopplevelse på tvers av sine 3500 utsalgsteder. 

Det kommer frem i en pressemelding. 

– Vi er glade for å samarbeide med Indykite for å skape neste nivå av kundeopplevelser, hvor vi kan identifisere kunden i sanntid basert på hvor de er og hva de har, sier Erik Torkilsen, Head of Identity and Payments i Rema 1000.

Norske Indykite, som ble etablert av seriegründer Lasse Andresen, utvikler identitetsteknologi-løsninger som muliggjør identifikasjon og sikker kommunikasjon for alt som er koblet på internett. 

Reitan vil blant annet kunne gi nye metoder for å registrere og sikre kunder gjennom partnerskapet. 

– Vi er begeistret for å støtte deres visjon og hjelpe Reitan med å sette nye standarder for bransjen, uttaler Andresen. 

Samarbeidet mellom techbedriften og Rema 1000-eieren skal gi mer personlige kundeopplevelser og forbedre betalingsløsninger, skriver selskapene. 

Partnerskapet kommer kort tid etter at Reitan, som også eier konsepter som Narvesen og UnoX, kunngjorde at de slutter seg til SPENN-samarbeidet – som gir felles lojalitetsfordeler innen reise, detaljhandel og hotellbransjen.