-
Senior Technical Project Manager | Nofence
-
Marketing Manager | Auk
-
Growth Specialist | Noteless
-
Digital Innovation Consultant | BAHR
-
Avdelingsleder | DNB Bank ASA
-
Head of People and Culture | Noteless
-
Strategisk rådgiver og prosjektleder - M365 | Frend
-
QA Automation Engineer | Emma Systems
-
CTO | Kilter
-
Chief Financial Officer (CFO) | ZTL
nytt om navn
Fra Snapchat til norsk AI-startup
Boost.ai henter ny markedsdirektør.

Den norske AI-startupen boost.ai har rekruttert David Norris som ny Chief Marketing Officer (CMO). Norris kommer fra stillingen som European Head of Creative Strategy i Snap Inc., der han ledet produktlanseringer og store kampanjer for plattformen. I sin nye rolle vil han jobbe med å styrke boost.ai sin globale merkevareposisjon og synliggjøre selskapets AI-løsninger for bedrifter.
– Vi har en unik mulighet til å forme rollen AI-agenter spiller i dagens virksomheter, samtidig som vi fortsetter å pushe grensene for innovasjon. Organisasjoner over hele verden spør seg hva AI virkelig kan levere, og jeg ser frem til å vise hvilken enorm innvirkning boost.ai kan ha, sier Norris.
CEO i boost.ai, Jerry Haywood, mener Norris’ erfaring fra Snap vil være avgjørende for å posisjonere selskapet videre i det raskt voksende AI-markedet.
– Det avgjørende for bedrifter som velger AI-løsninger fremover, blir leverandørens evne til å vise til suksessrike implementeringer og målbar avkastning. Davids ekspertise innen merkevarebygging og historiefortelling er nøyaktig det vi trenger for å kommunisere våre resultater globalt, sier Haywood.
Norris vil være basert i boost.ai sitt London-kontor og jobbe tett med selskapets ledelse, inkludert CEO Jerry Haywood, CRO Nick Mitchell og SVP for globale partnerskap, Adam Fenwick.