-
Senior Strategic Partnership Manager | DNB
-
CEO | Norway Health Tech
-
CFO | Biosort
-
Frontend Developer | Pareto Securities
-
Project Manager | Pareto Securities
-
Startup Manager | Framdrift Innovasjon AS
-
Head of Community | Framdrift Innovasjon AS
-
Utvikler | Blank
-
Forretningsutvikler | NAF
-
Revenue Operations Lead | Unleash
Investering
Amedia kjøper seg inn i tech-selskapet Slipper
Amedia eier nå 8,3 prosent av aksjene i Slipper.
Slipper har utviklet en app for automatisk sammenligning og bytte av strømavtaler. Det skal gjøre det lettere for forbrukere å finne og bytte til den beste strømavtalen.
– Vi har tro på Slippers ambisjon om å gjøre strøm enklere, slik at folk kan ta gode og prisbevisste valg, sier Maren Martinsen, prosjektleder i Strategi og Vekst i Amedia i en pressemelding.
Slipper ble startet av trioen Joakim Stene Preston, Jon Kasper Stensåsen og Viktor Lange Lundaas i 2020. Siden lanseringen høsten 2024 har Slipper rekruttert over 50.000 brukere til tjenesten.
– Slippers imponerende vekst på kort tid, kombinert med utviklingen i strømmarkedet og Amedias sterke rekkevidde, gir oss et godt utgangspunkt for å kunne oppnå gode resultater sammen, sier Martinsen.
Slippers mål er å sørge for enklere bytteprosess av strømleverandør.
Med Amedia på laget, har Joakim Stene Preston, daglig leder i Slipper, stor tro på at selskapet kan styrke brukerveksten ytterligere.
– Amedias aviser har en unik rekkevidde, og gir oss mulighet til å nå ut til strømkunder i hele landet. Med Amedia på laget øker vi sjansen for å lykkes med vår overordnede visjon som er å skape et mer åpent og rettferdig strømmarked.