-
Chief Operating Officer (COO) | Finance Innovation
-
Arkitekt/TechLead | NKI Kompetanse
-
Product Manager | Hybel.no
-
Data/Analytics Engineer | Nordea
-
FullStack Site Reliability Engineer | Vespa.ai
-
Lead Security Software Engineer | Vespa.ai
-
Principal Software Engineer, AI | Bislab
-
Product Manager, Self-Service Growth | Unleash
-
Senior Technical Project Manager | Nofence
-
Growth Specialist | Noteless
Investering
Amedia kjøper seg inn i tech-selskapet Slipper
Amedia eier nå 8,3 prosent av aksjene i Slipper.

Slipper har utviklet en app for automatisk sammenligning og bytte av strømavtaler. Det skal gjøre det lettere for forbrukere å finne og bytte til den beste strømavtalen.
– Vi har tro på Slippers ambisjon om å gjøre strøm enklere, slik at folk kan ta gode og prisbevisste valg, sier Maren Martinsen, prosjektleder i Strategi og Vekst i Amedia i en pressemelding.
Slipper ble startet av trioen Joakim Stene Preston, Jon Kasper Stensåsen og Viktor Lange Lundaas i 2020. Siden lanseringen høsten 2024 har Slipper rekruttert over 50.000 brukere til tjenesten.
– Slippers imponerende vekst på kort tid, kombinert med utviklingen i strømmarkedet og Amedias sterke rekkevidde, gir oss et godt utgangspunkt for å kunne oppnå gode resultater sammen, sier Martinsen.
Slippers mål er å sørge for enklere bytteprosess av strømleverandør.
Med Amedia på laget, har Joakim Stene Preston, daglig leder i Slipper, stor tro på at selskapet kan styrke brukerveksten ytterligere.
– Amedias aviser har en unik rekkevidde, og gir oss mulighet til å nå ut til strømkunder i hele landet. Med Amedia på laget øker vi sjansen for å lykkes med vår overordnede visjon som er å skape et mer åpent og rettferdig strømmarked.