tilbudsportal

Schibsted selger kupong-selskapet Let’s Deal

Mediekonsernet Schibsted selger tilbudsportalen Let’s Deal til danske Sweetdeal,

Publisert

– Vi har siden oppkjøpet i 2010 vært aktive eiere og hjulpet selskapet med å utvikle seg og vokse. Nå er tiden inne for en mer spesialisert aktør som eier og som kan ta Let's Deal til neste nivå. Vi ser frem til å følge utviklingen, sier driftsdirektør Peter Grytterhielm i Schibsted Financial Services & Ventures.

Sweetdeal har spesialisert seg på direkte markedsføring innen restaurant-, hotell- og opplevelsesbransjen.

– Sweetdeal og Let’s Deal er begge sterke varemerker og vil sammen bli en attraktiv aktør for partnere og større selskap som ønsker en markedsføringskanal på tvers av nasjonale grenser. Alle vil ha flere kunder og det hjelper vi nå til med i hele Norden, sier eier og adm. dir. i Sweetdeal, Carsten Blom-Hanssen.

Omsetningen til Let’s Deal AS har de siste årene falt fra toppen i 2017. I 2020 var omsetningen på 27,8 millioner kroner, en nedgang fra 59,5 millioner tre år tidligere. Selskapet hadde et underskudd før skatt på 2 millioner kroner i 2020.