-
Chief Operating Officer (COO) | ROEST
-
CEO | Kontur AS
-
VP Marketing | Glint Solar
-
Ingeniører innen kontroll, elektronikk og datasyn | Munin
-
Senior Developer | Klaveness Digital
-
Integration Engineer | MIMIRO
-
Utvikler | Nettbil
-
AI Engineer | Noteless
-
Customer Success & Content Coordinator | Wrepit
-
Senior Software Engineer | Wrepit
Strømming

Netflix overrasket med abonnementstall
Etter børsens stengetid tirsdag kveld la strømmegiganten Netflix frem kvartalstall som viste en 2,4 millioner flere betalende abonnenter.
Investorene sendte Netflix-aksjen kraftig opp i etterhandelen.
Det siste året har aksjen justert ned fra toppnivået på 680 dollar per aksje i november 2021 til rundt 240 dollar per aksje nå. Nedgangen har blant annet blitt forklart med fallende abonnementstall.
Netflix har, i et forsøk på å møte konkurransen fra andre strømmetjenester, jobbet med en reklamefinansiert versjon som skal koste 7 dollar i måneden mot at brukerne må se fire-fem minutter med reklame per time.
Reklameversjonen blir lansert 3 november i 11 land med «prissensitive kunder». Standard og premium-versjoner med mulighet for høyere oppløsning skal koste mellom 15 og 20 dollar i måneden.