FinSHIFT 22.02.2023

Vil gjøre norske hoteller mer uavhengige av booking-giganter

Publisert

Dette er et utdrag fra vårt nyhetsbrev om finansteknologi, FinShift, som sendes ut hver onsdag. Meld deg på brevet under.

Dagens gjest er Martin Kongsvik, COO og medgründer i Loyall.

Pitch selskapet på én setning:

Loyall er et norsk SaaS- og fintech-selskap som leverer innovative alt-i-ett lojalitetsprogrammer, skreddersydd for Hospitality og Retail.

Hva eller hvilken bransje utfordrer dere?

Gjennom å skape en direkte lojalitetsforbindelse mellom gjest og hotell, utfordrer vi dominerende tredjepartsaktører som Booking.com og Expedia. Dette resulterer i flere direktebookinger med mer fordelaktige vilkår for gjestene og økt fortjeneste for norsk næringsliv.

Hvorfor kommer akkurat dere til å lykkes med dette?

Loyall har som mål å forenkle lojalitet ved hjelp av avansert automatisering, pakket inn i brukervennlige løsninger. Vi bryr oss genuint om kundens suksess og bistår kundene aktivt.

Hva blir deres største utfordring?

Det blir å kontinuerlig tilpasse seg markedet og kundenes behov, mens vi samtidig opprettholder vår posisjon som en innovativ og ledende leverandør av løsninger for lojalitet. Vi jobber hele tiden for å forbedre og utvide våre tjenester for å møte kundenes forventninger og stå i forkant av utviklingen i bransjen.

Fortell noe om deg selv, som vi ikke kan lese på LinkedIn?

Jeg har lidenskap for reising. Jeg ser verden bli mer sammenkoblet gjennom handel og internasjonale relasjoner, og bruker mine reiser som en kilde til inspirasjon og stadige forbedringer.